Dienstverlening

Proactief

Veelzijdig

Transparant

Betrokken

Wolfbergen Van Haarlem is een accountants- en belastingadvieskantoor met een veelzijdig team van proactieve en betrokken adviseurs. Met ons multidisciplinaire team van accountants en fiscalisten kunnen wij meedenken en adviseren bij uw ondernemersvraagstukken. Onze organisatie werkt met kleine teams en met de korte lijnen binnen ons kantoor spelen wij snel in op uw actuele situatie. Wij zijn altijd op de hoogte van wat er speelt binnen uw onderneming en u heeft altijd met dezelfde personen te maken.

Wij maken efficiënt gebruik van de nieuwste (online) toepassingen en zijn alert op regelgeving en de wijzigingen daarin. Onze dienstverlening gaat verder dan alleen de administratieve verplichtingen. We geven proactief en transparant allround advies over de ontwikkelingen of uitbreiding van uw activiteiten.

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Wij zijn er voor u:

De ondernemer, een natuurlijk persoon, iemand van vlees en bloed.

U heeft een besloten vennootschap (bv) of een naamloze vennootschap (nv), daarvan bent u bestuurder, directeur of directeur-grootaandeelhouder (dga).

U runt een eenmanszaak, met of zonder personeel (zzp) of u bent participant in een maatschap, vennootschap onder firma (vof) of een commanditaire vennootschap (cv).

U bent bestuurder van een vereniging of stichting.  

Wat voor ondernemer u ook bent, naast uw onderneming heeft u een privéleven en daar houdt Wolfsbergen Van Haarlem rekening mee, ook bij zakelijk (financieel) advies.

Wij verzorgen voor u:

  • Samenstellen, beoordelen of controleren van uw jaarrekeningen
  • Juiste en tijdige aangiften voor omzet- en inkomsten- en vennootschapsbelasting, maar ook aangiften schenk- en erfbelasting
  • Hulp bij het voldoen aan alle (fiscale) formaliteiten die bij het ondernemerschap horen
  • Veelzijdige advisering op het gebied van financiering, aankoop en verkoop van bedrijfsonderdelen
  • Advisering en begeleiding bij bedrijfsopvolging
  • Afgeven van accountantsverklaringen en verzamelen van managementinformatie
  • Ondernemingswinst fiscaal vriendelijk naar privé brengen
  • Opstellen van heldere en transparante rapportage voor leden, belanghebbenden of stakeholders
  • Accountantsverklaring bij subsidieaanvragen
  • Analyse van en advisering bij pensioen- en oudedagsvoorzieningen
  • Behartiging van uw belangen bij voorkomende overleg en of discussies met de belastingdienst
  • Advies over zaken die invloed hebben op uw vermogen rondom: trouwen, scheiden, geboorte, overlijden, aankoop of verkoop van een woning en bijbehorende financiering, schenkingen of overdracht van uw vermogen naar uw kinderen of kleinkinderen